До дня таксиста, який святкувався 22 березня, ми вирішили присвятити цю статтю людям, яким довіряємо своє життя та здоров'я кожного разу, коли садимося в таксі.
Однією з найпоширеніших професій в Україні є таксист. За даними BRDO, в Україні офіційно працює близько 220 тисяч водіїв. Ця професія є непростою та має чимало викликів, які повинні бути врахованими службами таксі. Як таксисту подбати про себе і свій автомобіль у разі непередбачених обставин на дорозі? Очевидно тут не обійтись без страхового полісу. Окрім обов’язкового ОСЦВ, ми пропонуємо нашим клієнтам КАСКО, страхування від нещасних випад , а також можливість подбати про безпечне перевезення клієнтів, оформивши поліс страхування пасажирів.
Кожен автомобіль повинен мати ОСЦВ (обов'язкова страховка цивільної відповідальності власників транспорту), це стосується також мотоциклів, автобусів та причепів. Цей поліс в народі називають «автоцивілка». Цей поліс передбачає страхування відповідальності водія перед третіми особами та забезпечує компенсацію потерпілим з вини водія таксі. Оскільки ці автомобілі використовуються дуже інтенсивно, ризик потрапити у аварію на них є вищий, ніж у звичайного авто, саме тому, страхові компанії застосовують підвищуючи коефіцієнти для таксі. Іноді таксисти вдаються до різноманітних хитрощів. Зокрема, водії відомих сервісів, які нещодавно зайшли на український ринок, не страхують автомобілі як офіційне таксі, а як звичайні автівки. Проте, якщо не зазначити при страхуванні, що автомобіль експлуатується в якості таксі, то страхова компанія може стягнути страхове відшкодування з власника полісу. Тому важливо вірно обирати всі умови страхування.
Також для таксі є ефективним страховий поліс КАСКО, адже працювати доводиться у різних погодних умовах, з різними пасажирами, а також у різних дорожніх ситуаціях, іноді навіть екстремальних. КАСКО страхує транспортний засіб від низки ризиків (ДТП, угону, затоплення, пожежі), які можуть виникнути у процесі експлуатації автомобіля. На ціну, цього виду страхування впливає стаж водіння, безаварійність, протиугонні системи, тощо. Цінність КАСКО полягає в тому, що у випадку пошкодження авто, таксист не лишається без «робочої конячки», шукаючи кошти на ремонт, він отримує відшкодування від страхової компанії.
Кожен пасажир, який сідає у таксі, прагне не лише комфортної подорожі до пункту призначення, але й впевненості у власній безпеці. Є чимало випадків, коли клієнти не були застрахованими і самостійно компенсували свої витрати за травми, отримані при ДТП. Зазвичай вирішення кожного такого випадку - це результат домовленості пасажира і винуватця ДТП. Найкращим вирішенням цієї проблеми є страхування пасажирів таксі.
У разі страхування пасажирів діє 2 види розподілення страхової суми: на посадкове місце та паушальна. Розподіл відповідно до посадкових місць передбачає страхову суму для кожного місця і пасажир отримує відшкодування виходячи з цієї «вартості» місця. При паушальній системі передбачається встановлення загальної страхової суми на авто в цілому, при страховому випадку ця сума розподіляється на ту кількість пасажирів, які перебували в машині в той момент.
Безпеку ж самих водіїв забезпечує страховий поліс від нещасних випадків. Виплата за таким полісом нараховується водію, якщо він потрапляє в ДТП, внаслідок чого отримує травми, інвалідність, чи наслідком такої аварії стає загибель. Така страховка дозволить покрити витрати на лікування чи інші потреби та може стати у пригоді в самий складний момент.
Забезпечити себе та свій автомобіль, якщо ви професійний таксист чи звичайний автолюбитель ви можете на нашому ресурсі, де представленні всі види страхування: водія, пасажирів, цивільної відповідальності, КАСКО. Замовити кожен з них ви можете он-лайн у будь-який зручний для вас час.