Ризики та небезпеки ІТ компанії під час карантину

Ризики та небезпеки ІТ компанії під час карантину

У зв’язку з карантином, багато компаній з різних сфер перейшли на віддалену роботу. Відповідно, працівники виконують свої завдання з дому. Згідно з опитуванням, найбільша кількість віддалених працівників налічується в ІТ-сфері. Що не дивно.

Разом з перевагами віддаленої роботи, багато ІТ компаній відчули занепокоєння відносно ризиків, які тягне за собою такий формат співпраці.

Зокрема, з’явилася загроза витоку чи втрати даних при роботі працівників через домашні мережі. Загострилася тематика зараження вірусами та шкідливими програмами, розкриття даних та, зрештою, проблема недобропорядного поводження з інформацією і даними з боку субпідрядників.

У світі існує ряд нормативних актів, які визначають правила збереження інформації, особливо в частині особистих даних. Багато з таких документів визначають і штрафні санкції, які може отримати контрагент за навмисне чи не навмисне розповсюдження такої інформації . Так, пам’ятаємо, що славнозвісний регламент GDPR передбачає до 20 млн. євро штрафу. Тому, при роботі з іноземними замовниками питання цілісності та зберігання інформації має стояти на першому плані.  

Щоб вберегтися від штрафів, санкцій та інших ризиків, пов’язаних з втратою даних при віддаленій роботі, ми, спільно з іноземними перестраховками розробили програму страхування від втрати даних та кібер ризиків, яка включає:

  • Порушення даних /Data Breach/, що виникло як в результаті невиконання Субпідрядниками (ФОПами, співробітниками) своїх зобов'язань
  • Порушення корпоративної інформації /Corporate Information Breach/
  • Безпека комп'ютерної мережі / Network Security/, включаючи:

а) зараження даних та/або корпоративної інформації будь-яким недозволеним ПЗ, вірусами, тощо, 

б) пошкодження, знищення, спотворення Даних, чи корпоративної інформації,

в) крадіжку ключів, паролів,

г) розкриття або втрата інформації Третіх осіб (замовників, користувачів та інш.)

 Згідно програми страхування покриваються витрати Застрахованої особи:

  • Адміністративне розслідування у зв’язку з порушенням законодавства чи інших правових актів,
  • Програмно-технічна експертиза: оплата фахівців програмно-технічної експертизи , які встановлюють, чи відбувалося Порушення безпеки комп'ютерної системи, виробляють рекомендації про те, як запобігти або пом'якшити їх наслідки
  • Відновлення репутації Страхувальника: оплата фахівців по зв’язкам з громадськістю, юристів та інш.
  • Відновлення репутації фізичної особи
  • Витрати на повідомлення – оплата витрат на повідомлення власників персональних даних про втрату таких даних, коли це вимагається законодавством.
  • Електронні дані: витрати, пов’язані з визначенням того, чи можуть пошкоджені, видалені, загублені Електронні дані бути відновлені, повторно зібрані або відтворені; або повторним збором Електронних даних, в тих випадках, коли це можливо.
  • Витрати на кібер-вимагання
  • Збитки від збоїв в роботі мережі

Період страхування: 12 місяців
Територія страхування: Весь світ включаючи США та Канаду
Страхове покриття: Розповсюджується на всіх працівників компанії (штатних та тих, що надають послуги за договорами підряду (ФОП).
Страхова сума (ліміт по договору): Це сума, в межах якої Страхова компанія проводить виплату. Розмір такої суми обирає Ваша компанія.
Страховий платіж: Визначається індивідуально на підставі заповненої Анкети.  

Міжнародні вимоги до договору страхування

Договір страхування укладається двома мовами (українською та англійською), відповідають вимогам іноземних замовників та підтверджуються страховими сертифікатами, виданими страховими компаніями, що входять до складу міжнародних фінансових груп з високим рейтингом

Індивідуальні умови страхування

Програма страхування розробляється та розраховується виходячи Ваших вимог, на підставі заповненої Анкети. 

Для розрахунку та детальної інформації, зв’яжіться з менеджерами сайту та отримайте вичерпну консультацію.