ТОП-9 автостраховиків по компенсації збитків

ТОП 9 автостраховиків по компенсації збитків

Лідерами за обсягами компенсації клієнтам збитків у другому кварталі 2016 року виявилися страхові компанії “Провідна”, “Оранта” та “Княжа Вієнна Іншуранс Груп”

У другому кварталі 2016 року автострахувальники відшкодували своїм клієнтам страхових виплат на загальну суму 332 млн грн. При цьому страхові компанії здійснили 28,085 тис. виплат.

Про це повідомляє Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) за результатами другого кварталу 2016 року.

Бюро оцінювало показники діяльності 56 автостраховиків, які є його членами.

Згідно з даними Моторного страхового бюро, у другому кварталі 2016- го лідером по виплатах була страхова компанія “Провідна“, яка відшкодувала клієнтам в загальній сумі 29 млн грн. При цьому компанія всього здійснила 2,224 тис. платежів.

На другому місці за обсягом страхових виплат виявилася компанія “Оранта“, яка відшкодувала клієнтам 28,9 млн грн. При цьому компанія врегулювала 2,971 тис. вимог шляхом сплати страхового відшкодування.

Страхова компанія “Княжа Вієнна Іншуранс Груп” посіла третє місце, виплативши своїм клієнтам у другому кварталі 2016 року 18,3 млн грн. Компанія відшкодувала 1,467 тис. вимог клієнтів.

Четверте місце зайняла страхова компанія “Уніка“, виплативши своїм клієнтам 17,78 млн грн. При цьому кількість виплат склало 1,556 тис.

Страхова групи “ТАС“, виплативши клієнтам у другому кварталі 17,72 млн грн, зайняла п’яту позицію. Компанія врегулювала шляхом виплат 1,52 тис. вимог клієнтів.

На шостому місці опинилася “Українська пожежно-страхова компанія“. За 1,134 тис вимог клієнтів компанія виплатила 14,73 млн грн.

Компанія “АХА Страхування“, виплативши 13,9 млн грн своїм клієнтам, зайняла сьому позицію. Всього компанія врегулювала 1,071 тис. вимог клієнтів.

Восьме місце зайняла страхова компанія “ПЗУ Україна“, яка шляхом виплат врегулювала 1,053 тис. вимог клієнтів на загальну суму 13,84 млн грн.

Київський страховий дім“, виплативши 10,16 млн грн, зайняв дев’яту позицію за обсягом відшкодувань клієнтам. Компанія врегулювала 785 вимог клієнтів.

Джерело: delo.ua

совсем плохоплохонормальнохорошокласс
Loading...Loading...

Дивись також

Тихіше їдеш - далі будеш

Тихіше їдеш - далі будеш

У зв'язку з високою аварійністю на дорогах, високим показником дорожніх пригод, пов'язаних з перевищ[...]
Чому українським ІТ-компаніям потрібно страхувати свою професійну або громадянську відповідальність

Чому українським ІТ-компаніям потрібно страхувати свою професійну або громадянську відповідальність

Все частіше перед українським ІТ компаніям постає питання в страхуванні своєї професійної відповідал[...]
Електронний поліс автоцивілки: останні приготування перед стартом!

Електронний поліс автоцивілки: останні приготування перед стартом!

З 7 лютого 2018 року набирає чинності розпорядження Нацкомфінпослуг від 31.08.2017 № 3631 «Про затве[...]