На страховиків стали скаржитися менше

За даними Нацкомфінпослуг кількість скарг в 2016 році скоротилась в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, регулятором наводяться такі цифри:

Робота Нацкомфінпослуг зі скаргами на страхові компанії у 2016 році: На страховиків стали скаржитися менше

Основними «двійочниками»,  на яких надійшла найбільша кількість скарг виявились такі страхові компанії:На страховиків стали скаржитися менше

В результаті впливу Нацкомфінпослуг на ці компанії, клієнтам було оплачено понад 26,5 млн.грн.

Джерело: Polis24.ua

совсем плохоплохонормальнохорошокласс
Loading...Loading...

Дивись також

Тихіше їдеш - далі будеш

Тихіше їдеш - далі будеш

У зв'язку з високою аварійністю на дорогах, високим показником дорожніх пригод, пов'язаних з перевищ[...]
Чому українським ІТ-компаніям потрібно страхувати свою професійну або громадянську відповідальність

Чому українським ІТ-компаніям потрібно страхувати свою професійну або громадянську відповідальність

Все частіше перед українським ІТ компаніям постає питання в страхуванні своєї професійної відповідал[...]
Електронний поліс автоцивілки: останні приготування перед стартом!

Електронний поліс автоцивілки: останні приготування перед стартом!

З 7 лютого 2018 року набирає чинності розпорядження Нацкомфінпослуг від 31.08.2017 № 3631 «Про затве[...]