На страховиків стали скаржитися менше

За даними Нацкомфінпослуг кількість скарг в 2016 році скоротилась в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, регулятором наводяться такі цифри:

Робота Нацкомфінпослуг зі скаргами на страхові компанії у 2016 році: На страховиків стали скаржитися менше

Основними «двійочниками»,  на яких надійшла найбільша кількість скарг виявились такі страхові компанії:На страховиків стали скаржитися менше

В результаті впливу Нацкомфінпослуг на ці компанії, клієнтам було оплачено понад 26,5 млн.грн.

Джерело: Polis24.ua

совсем плохоплохонормальнохорошокласс
Loading...Loading...

Дивись також

ЧаПи (часті питання): Що таке франшиза?

ЧаПи (часті питання): Що таке франшиза?

Один з найбільш поширених питань, з якими до нас звертаються наші користувачі, - це «що таке франшиз[...]
Медичне страхування персоналу: швидко, вигідно, надійно!

Медичне страхування персоналу: швидко, вигідно, надійно!

Важливий фактор успіху будь-якої компанії - це кваліфіковані співробітники, які старанно і з ентузіа[...]
Електронний поліс «автоцивілки» стає все більш популярним!

Електронний поліс «автоцивілки» стає все більш популярним!

На початку березня 2019 страховики підбили підсумки за статистикою продажів електронних полісів. Рез[...]