На страховиків стали скаржитися менше

За даними Нацкомфінпослуг кількість скарг в 2016 році скоротилась в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року, регулятором наводяться такі цифри:

Робота Нацкомфінпослуг зі скаргами на страхові компанії у 2016 році: На страховиків стали скаржитися менше

Основними «двійочниками»,  на яких надійшла найбільша кількість скарг виявились такі страхові компанії:На страховиків стали скаржитися менше

В результаті впливу Нацкомфінпослуг на ці компанії, клієнтам було оплачено понад 26,5 млн.грн.

Джерело: Polis24.ua

совсем плохоплохонормальнохорошокласс
Loading...Loading...

Дивись також

Помилка програміста. Або для чого страхувати професійну відповідальність ІТ розробників

Помилка програміста. Або для чого страхувати професійну відповідальність ІТ розробників

  Історія 1 У 1996 році самознищилася ракета Аріан-5 (Ariane 5) Європейського космічного аген[...]
Помилка може коштувати дорого

Помилка може коштувати дорого

А пам'ятаєте, як найбільша американська компанія Knight Capital Group (KCG), яка торгувала на фондов[...]
Пряме врегулювання це зручно!

Пряме врегулювання це зручно!

З грудня 2016 року в Україні діє пілотний проект з Прямого врегулювання. Його суть полягає у звернен[...]