Коли реклама буває ще й корисною

Британська компанія Prudential PLC, яка спеціалізується на страхуванні життя та наданні фінансових послуг — не тільки на словах, а й на практиці показала, що дбає про здоров`я людей. Створені ними рекламні щити «Подбай про себе» були наповнені мандаринами, та розміщені неподалік автобусних зупинок.

Коли реклама буває ще й корисною

З рекламного щита щохвилини випадала одна мандарина за умови що попередню вже забрали. До кожної мандаринки винахідники прикріпили рекламний листок, який у собі містив запрошення пройти профілактичний огляд та застрахувати своє життя.

совсем плохоплохонормальнохорошокласс (5.00 из 5)
Коли реклама буває ще й корисною
Loading...Loading...

Дивись також

Світлофор МТСБУ - оцінка діяльності страхових компаній

Світлофор МТСБУ - оцінка діяльності страхових компаній

Нещодавно МТСБУ оприлюднило результати так званого «світлофору». За цими даними у 2 кварталі 201[...]
Чи потрібна страховка на причіп до легкового автомобіля?

Чи потрібна страховка на причіп до легкового автомобіля?

Останнім часом на форумах та в соціальних мережах йде гостра дискусія стосовно потреби оформлення ст[...]
Зелена Карта стала ще доступнішою

Зелена Карта стала ще доступнішою

Для усіх хто часто подорожує на своїх авто до Європи чи країн СНД чудова новина з 7 серпня 2019 року[...]