Коли реклама буває ще й корисною

Британська компанія Prudential PLC, яка спеціалізується на страхуванні життя та наданні фінансових послуг — не тільки на словах, а й на практиці показала, що дбає про здоров`я людей. Створені ними рекламні щити «Подбай про себе» були наповнені мандаринами, та розміщені неподалік автобусних зупинок.

Коли реклама буває ще й корисною

З рекламного щита щохвилини випадала одна мандарина за умови що попередню вже забрали. До кожної мандаринки винахідники прикріпили рекламний листок, який у собі містив запрошення пройти профілактичний огляд та застрахувати своє життя.

совсем плохоплохонормальнохорошокласс (5.00 из 5)
Коли реклама буває ще й корисною
Loading...Loading...

Дивись також

Помилка програміста. Або для чого страхувати професійну відповідальність ІТ розробників

Помилка програміста. Або для чого страхувати професійну відповідальність ІТ розробників

  Історія 1 У 1996 році самознищилася ракета Аріан-5 (Ariane 5) Європейського космічного аген[...]
Помилка може коштувати дорого

Помилка може коштувати дорого

А пам'ятаєте, як найбільша американська компанія Knight Capital Group (KCG), яка торгувала на фондов[...]
Пряме врегулювання це зручно!

Пряме врегулювання це зручно!

З грудня 2016 року в Україні діє пілотний проект з Прямого врегулювання. Його суть полягає у звернен[...]