Коли реклама буває ще й корисною

Британська компанія Prudential PLC, яка спеціалізується на страхуванні життя та наданні фінансових послуг — не тільки на словах, а й на практиці показала, що дбає про здоров`я людей. Створені ними рекламні щити «Подбай про себе» були наповнені мандаринами, та розміщені неподалік автобусних зупинок.

Коли реклама буває ще й корисною

З рекламного щита щохвилини випадала одна мандарина за умови що попередню вже забрали. До кожної мандаринки винахідники прикріпили рекламний листок, який у собі містив запрошення пройти профілактичний огляд та застрахувати своє життя.

совсем плохоплохонормальнохорошокласс (5.00 из 5)
Коли реклама буває ще й корисною
Loading...Loading...

Дивись також

Ви питали? Ми відповідаємо

Ви питали? Ми відповідаємо

Хто такий аварійний комісар? Які його функції Аварійний комісар – це особа, що займається встановл[...]
СК «Домінанта»: МТСБУ починає страхові виплати

СК «Домінанта»: МТСБУ починає страхові виплати

До уваги потерпілих та власників полісів СК «Домінанта», яка минулого року припинила свою діяльність[...]
Електронний поліс набирає обертів!

Електронний поліс набирає обертів!

Станом на середину червня страхові компанії реалізували вже понад 500 тис. договорів авто цивільної [...]