Коли реклама буває ще й корисною

Британська компанія Prudential PLC, яка спеціалізується на страхуванні життя та наданні фінансових послуг — не тільки на словах, а й на практиці показала, що дбає про здоров`я людей. Створені ними рекламні щити «Подбай про себе» були наповнені мандаринами, та розміщені неподалік автобусних зупинок.

Коли реклама буває ще й корисною

З рекламного щита щохвилини випадала одна мандарина за умови що попередню вже забрали. До кожної мандаринки винахідники прикріпили рекламний листок, який у собі містив запрошення пройти профілактичний огляд та застрахувати своє життя.

совсем плохоплохонормальнохорошокласс (5.00 из 5)
Коли реклама буває ще й корисною
Loading...Loading...

Дивись також

Скоро зима… А ти вже перевзув своє авто?

Скоро зима… А ти вже перевзув своє авто?

Ось-ось настане суттєве похолодання, зима не за горами, а отже прийшов час підготувати шалики, теплі[...]
Перші дії при ДТП

Перші дії при ДТП

Сьогодні учасникам ДТП важливо орієнтуватись у своїх правах і знати свої обов’язки. На місці пригоди[...]
На що впливає франшиза у полісі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

На що впливає франшиза у полісі обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів

Поняття франшизи зустрічається практично у всіх видах страховок, і поліс ОЦВ не є виключенням. Врахо[...]