Коли реклама буває ще й корисною

Британська компанія Prudential PLC, яка спеціалізується на страхуванні життя та наданні фінансових послуг — не тільки на словах, а й на практиці показала, що дбає про здоров`я людей. Створені ними рекламні щити «Подбай про себе» були наповнені мандаринами, та розміщені неподалік автобусних зупинок.

Коли реклама буває ще й корисною

З рекламного щита щохвилини випадала одна мандарина за умови що попередню вже забрали. До кожної мандаринки винахідники прикріпили рекламний листок, який у собі містив запрошення пройти профілактичний огляд та застрахувати своє життя.

совсем плохоплохонормальнохорошокласс (5.00 из 5)
Loading...

Дивись також

Страхування туристів від Covid-19

Страхування туристів від Covid-19

Страхове покриття за полісами страхування туристів тепер включає і лікування від Covid-19. Відповідн[...]
Нові вимоги для в'їзду в Україну: страхування іноземців на випадок Covid-19

Нові вимоги для в'їзду в Україну: страхування іноземців на випадок Covid-19

З 15 червня 2020 року в Україні запроваджено нові правила в'їзду іноземних громадян на територію Укр[...]
Ризики та небезпеки ІТ компанії під час карантину

Ризики та небезпеки ІТ компанії під час карантину

У зв’язку з карантином, багато компаній з різних сфер перейшли на віддалену роботу. Відповідно, прац[...]