Добровільне медичне страхування: чим корисні послуги брокера?

З кожним роком все більше компаній незалежно від розміру та кількості працівників обирають програми медичного страхування як спосіб захистити та мотивувати персонал.

Деякі компанії страхуються самостійно, а найбільш обізнані користуються послугами брокера, і все частіше клієнти переконуються в тому, що правильний вибір брокера стає більш важливий, ніж вибір страхової компанії. В чому ж особливість страхування через брокера і чим зручні його послуги.

1. Брокер допоможе сформувати програму страхування

Якщо ви страхуєте працівників вперше, вам може бути складно визначити перелік медичних послуг, які слід включити в програму. В залежності від того, які медичні заходи будуть оплачені залежить вартість страхування, а також рівень задоволення ваших працівників. Ось уявіть, що ви включили вакцинацію від грипу в програму, а більшість колективу є противниками щеплень, тому ця опція не використовується. Звичайно, ви можете провести опитування працівників і це, безперечно, слід робити, щоб розуміти побажання людей. Проте для недосвідчених страхувальників отримані результати будуть навряд чи  інформативними.

Отже, брокер, зможе запропонувати вам кілька програм, які будуть максимально відповідати побажанням та потребам застрахованих осіб. Маючи великий досвід роботи з різними колективами, спираючись на статеву, вікову структуру персоналу, враховуючи сферу діяльності вашої компанії та специфіку регіону, брокер створить реально працюючий захист.

2. Вибір пропозиції страхування

Перелік послуг обрано, бажана програма затверджена, бюджет виділений, час обирати страхову компанію. Брокер проведе для вас тендер та допоможе обрати серед наданих пропозицій саме ту, якою залишаться задоволені ваші працівники.

3. Аналіз договору страхування

Як може здатися на перший погляд, всі договори медичного страхування однакові. Проте це не так. Існує безліч нюансів, які можуть стати неприємним сюрпризом під час дії страхового полісу. Як мінімум слід зважати на валютні поправки та можливі зміни ціни через виплати по договору. Страховий брокер проаналізує та адаптує всі умови договору страхування під свого клієнта.

4. Проведення переговорів зі страховою компанією

При необхідності будь-яких змін або виникненні питань до страхової компанії, брокер на професійному рівні проводить переговори зі страховиком, представляючи інтереси страхувальника. Це дозволяє отримувати швидкі та позитивні результати та покращувати співпрацю.

5. Аналіз збитковості

Протягом дії договору страхування, брокер моні торить кількість звернень та рівень використання медичних послуг в програмі страхування. Як результат: надання рекомендацій клієнту щодо використання медичної програми, зміни опцій та роботи зі страховою компанією в цілому

6. Проведення аналізу відмов страхової компанії та визначення правомірності таких відмов

7. Презентація програм страхування для застрахованих осіб

В кожному офісі клієнта брокером проводиться інформаційна зустріч по програмі страхування: особливості використання, алгоритм звернення, процедура роботи через брокера та інші питання, які стануть у пригоді під час використання страховки.

8. Моніторинг рівня задоволеності застрахованих осіб

Щоквартально брокером проводиться онлайн опитування працівників, які скористалися медичним полісом з метою подальшого опрацювання відгуків.

9. Моніторинг колцентру страхової компанії

Брокер, особливо сезон зростання захворюваності, проводить перевірку якості роботи контакт центру страхової компанії, визначає середній час очікування на лінії та проводить роботу зі страхової компанією щодо покращення рівня обслуговування застрахованих осіб. При необхідності, страховий брокер, в період пікових навантажень, може додатково залучати свій колцентр для підтримки застрахованих.

10. Додаткові опції від страхового брокера

У рамках роботи з кожним колективом, страховий брокер пропонує бонусні програми, наприклад:

- Вітамінізація – забезпечення вітамінами у весняний період. Якщо така опція не входить в програму страхування, брокер забезпечить вас необхідними вітамінами.

- Офісна аптечка – набір необхідних для офісу медичних препаратів. Брокер формує таку аптечку та забезпечує офіс застрахованої компанії, незалежно від наявності цієї опції в програмі від страховика.

- Дні здоров’я. Застрахована компанія може обрати одну із наступних послуг в рамках дня здоров’я: консультація лікаря в офісі клієнта; організація вакцинації; організація масажу; організація тематичних заходів (тренінгів, інформативних зустрічей на обрану тематику).

- Довірений лікар брокера – зручність полягає в тому, що ви можете отримати медичну консультацію від лікаря, який знайомий з особливостями саме вашої страхової програми і запропонувати схему лікування, що враховуватиме опції, закладені програмою.

Під час укладання договору медичного страхування пам’ятайте, що від вашого вибору може залежити здоров’я, а й інколи життя ваших колег. А ваше рішення працювати з допомогою страхового брокера суттєво покращить якість захисту та зменшить вартість договору страхування.

совсем плохоплохонормальнохорошокласс
Loading...Loading...

Дивись також

Зелена Карта знову дешевшає

Зелена Карта знову дешевшає

Для всіх, хто часто подорожує на своїх авто до Європи чи країн СНД, є чудова новина - з 6 грудня  20[...]
Як підготувати своє авто до зими?

Як підготувати своє авто до зими?

Досвідчені водії знають, що у холодну пору року виникає більше проблем у дорозі аніж у теплу. Тому к[...]
Голосування за Автомобіль року в Україні 2020 розпочато!

Голосування за Автомобіль року в Україні 2020 розпочато!

29 листопада 2019 року на www.autoroku.ua стартувало голосування за кращий автомобіль року в Україні[...]